2010. január 17., vasárnap

Csönded vagyok...

Kolozsvár..Zanzibar...Cseh Tamás emlékest...a terem tele emberekkel...meglepő módon nem csak huszonévesekkel...hade nem is annak a korosztalynak volt a zenésze igy nem meglepő :D...
Három tehetséges fiatal fiú segit feleleveníteni a 2009. aug. 7-én elhunyt magyar zeneszerző-, énekes-, előadóművészt. Elmondhatom nagy tehetséggel rendelkeznek...bizonyám..
Én bavallom őszintén sosem volt kedvenc énekeseim közt Cseh Tamás bácsi...úgy hallgatni meghallgattam, de nem mondtak dalai nekem semmit...most azonban, mármint a tegnapesti zenélgetésen egy nóta nagyon a fülemben maradt, és azóta is ott motoszkál...ismertem már, de most magaval ragadott nagyon...azt hiszem azért mert most valami olyan zajlik bennem, amire igen is nagyon találó ez a dal...nem más, mint a bejegyzésem címe is egyben ez a dal:  

Csönded vagyok.

Most elmondom, mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dícsérő éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

E szó jó: csönd vagyok, csönded vagyok.
Ha rám így kedved van maradhatok,
ülhetsz csak tűrve, hogy dal nem dicsér,
se jel, se láng csak csönd, mely égig ér.

S folytatom mid vagyok, mid nem neked,
ha vártál lángot, az nem lehetek,
fölébem hajolj, lásd hamu vagyok,
belőlem csak jövőd jósolhatod.

Most elmondtam mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dícsérő éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

...csak csönd neked...

igen...az vagyok, és ,maradok...
További szépeket...!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése